Monday, April 4, 2011

Martinčkanje :)

Včerajšnja nedelja je bila kot nalašč za martinčkanje. In kaj bi bilo martinčkanje brez Martinčkov :) 
Pravijo, da jih zadnje čase bolj malo vidijo. Sem bila zato toliko bolj vesela, ker se na drevesu za našim blokom skrivajo kar trije. No, verjetno jih je še kaj :) Čisto super so bili ;)

    Lej ga, kak se skriva :)

        Pa čist nič ne grize :)

     Skrivališče :)


Spomladi ni lepšega kot žvrgolenje ptičkov, ki so moj sprehod naredili še bolj pomirjajoč. Da o vonju vsega cvetočega in dehtečega sploh ne govorim. Sem pridno poslikala vse lepe cvetove, pa sem potem pozabila fotoaparat pri mojih, in bojo mogle rožice pač enmal počakat :) Martinčke sem ujela s telefonom, in ko se je sonce  začelo poslavljat, si nisem mogla kaj, da ne bi probala ujet  še njega. 


Pa je šel... Je rekel, da pride kmalu :)




In ti? Se bojiš Martinčkov? Ti je všeč pomlad? ;)





No comments:

Post a Comment

All your comments are very much appreciated, so feel free to leave your thoughts and ideas here :)